maandag 26 november 2012

Kado

van het www

De buurman, even verderop, is jarig vandaag. Moeilijk want de man heeft alles, inclusief een goed inkomen en is niet makkelijk blij te maken. Dit keer pakte ik het goedkoop en leuk aan. Hij is gek met hun katten, dat zijn zijn  kinderen. Dus kwam ik op het idee een heel leuke speelhengel en wat speelballetjes te kopen en voor de baas zelf twee flesjes Texels speciaalbier (heel toepasselijk Skumkoppe en Stormbok). Leuk ingepakt en de man was dolblij en de katten ook. Ze vonden het zeer origineel en het geheel was nog geen 6 euro. Dus voor weinig geld, veel lol! Heb het vroeg gebracht, kom niet graag in een  hok vol visite, met wie ik verder niks heb (niet uit verlegenheid, maar ik vind het tijdverspilling) en was dat allemaal voor.
Nu ligt de dag nog voor me open.
Plannen? De planten eens extra verzorgen, een afwas, een beetje opruimen en misschien voor het eerst sinds een week weer wat haken (Ja ik moest wederom stoppen wegens mijn klachten, maar nu de zaak weer wat gekalmeerd is, ga ik rustig in een laag tempo verder. Dan doe ik er maar eeuwig over ) en verder met het opruimen van de pc. Met de muziek ben ik  bijna bij de F en zijn er al 32.000 nummers verwijderd. Ook de bladwijzers, die nu allemaal geëxporteerd zijn naar Symbaloo ruimen lekker op. En dan de foto's nog, zucht......... Vervelen? Wat is dat?

6 opmerkingen:

  1. Leuk cadeau toch voor de buurman. Je hebt er over nagedacht en dat is al attent.

    Genoeg te doen dus vandaag. :) ach houdt je van de straat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk cadeau voor de buurman en zijn katten! Maar... pas op met kattenspeelgoed met touwtjes zoals hengels! Katten kunnen door hiermee te spelen, het touwtje om hun hals/nek krijgen en kunnen zo stikken. Ik heb het zelf een keer gezien bij een van mijn katten (dat is goed afgelopen, omdat ik erbij zat) en laat ze sindsdien nooit meer onbheerd met touwtjes en tasjes (ook geen papieren!) spelen.
    Een ongeluk zit in een klein hoekje.
    Desalniettemin erg leuk cadeau waar katten en baasjes veel plezier aan beleven!
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De hengel die ik gaf is, als op het plaatje, zonder touwtje, maar met flexibel eind en veren. Geen gevaar dus. Ben ook altijd attent op zulke dingen zeker nadat een, ooit, van mijn katten bijna stikte in een plastic zakje waarin vlees had gezeten en dat iemand in een bouwafvalcontainer van buren had gegooid.

      Verwijderen
    2. Tuurlijk hou jij daar rekening mee! Gelukkig! Bah, ook een akelig en enge situatie met zo'n grajd;a plastic zakje... Gelukkig ook goed afgelopen!

      Verwijderen
  3. Je brengt me op een idee. Een cadeautje voor hond en baas. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen