zondag 11 november 2012

Blij met

zeefdruk van Twan de Vos
Ik ben blij met;

- het weer normaal kunnen eten, na de darm-misere van de laatste tijd

- een  nieuw schaatsseizoen

- wintergroenten

- mijn kachel

- die dag dat er veel zon en licht is, om even van buiten te kunnen genieten

- mijn heerlijke warme bed

- de kat die likjes geeft als ik haar aai

- warme, zelfgemaakte appelmoes

- de vogels in mijn tuin

- stamppotten en soepen

- een dik boek

- de lieve kaart die iemand stuurde

- de lach van het buurmeisje na complimenten voor haar zelfgemaakte keuvel

- mijn scootmobiel, die me zoveel vrijheid teruggeeft

- het leven in het algemeen, het mijne in het bijzonder



6 opmerkingen:

  1. Heerlijk. Dank voor het delen van je zegeningen. Blijf tellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het doet goed,dat allemaal op een rijtje te zetten.Ik realiseer me ook regelmatig alle goede dingen in het leven. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig,het leven is mooi in al zijn schakeringen! Hoe vaker we daar bij stil staan hoe dankbaarder we zijn en hoe mooier het weer wordt. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik word blij van jou dat je zo kunt genieten van het kleine en fijne maar onbetaalbare in het leven...

    BeantwoordenVerwijderen