vrijdag 5 oktober 2012

Vrijdag

van het www
Vanmorgen was mijn hulp er en heeft heerlijk mijn bed verschoond, met het winterdekbed erop. Dat wordt dus nog knusser in bed.
Ik ben nog wat losse dingen aan het opruimen geweest; een ets gemaakt door een inmiddels overleden vriend hangt nu in een lijstje in de gang. Mijn vaders laatste briefje aan mij heeft ook een mooi plekje in de kamer gekregen. Er is een tweede ordner ingericht voor vrienden bewaardingen en de losse foto;s zijn al grof in de tijd gerangschikt. Dit weekend wordt ws de laatste hand aan mijn foto en memories kastje gelegd. Heel fijn dat alles nu makkelijk te vinden en te bekijken is.
Een heel dikke tas met mooie bladen (ROOTS, FLOW en Happiness en nog wat los spul) werd via de buren bij mij gebracht. Dank je B. De donkere maanden zijn goed gevuld met leeswerk, want er werden ook al een stapel Libelles en Margrieten gebracht door een vroegere buurvrouw en vriend G. kwam met een stapel Groene Amsterdammers.Vriend D verwacht ik ook een dezer dagen met weekbladen en krantenbijlages Een grote doos met leeswerk de komende tijd. Rijkdom!!!
Dus neem me niet kwalijk dat ik mij nu lekker op de bank nestel met tablet en leeswerk.  Wind en regen? Geen probleem!

10 opmerkingen:

  1. We zitten vandaag wel heel erg op dezelfde lijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duik maar fijn op de bank en geniet van je rijkdom!
    Fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kan die regen nou schelen als je wat fijns te lezen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stapels tijdschriften zijn echt heerlijke cadeautjes in de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga er bijna naar verlangen,de herfst. Dat komt wel eind volgende week. Voorlopig heb ik de schaduw opgezocht. Het werd te warm in de zon. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dan noem je het cocoonen. Ben je helemaal trendy.

    BeantwoordenVerwijderen