maandag 1 oktober 2012

Tegenstelling

Terwijl de docu over Bibian nog nadreunt in mijn hoofd, moest ik zelf naar de oncoloog voor een extra controle, wegens rare bloedstollingsproblemen- ze zouden  op uitzaaiingen kunnen wijzen-, voor de zomer. Gelukkig is alles weer genormaliseerd en was heer Onco redelijk tevreden, ook over de suikers en de andere waarden. Voor alle zekerheid ook in januari nog een extra controle, dan zou de dreigwolk weer weg zijn  als het goed is. Opgelucht, ondanks dat ik me er niet bepaald druk om maakte. Maar het voelt heel raar dat één mens binnen negen maanden sterft en ik al op weg ben naar mijn negen jaars overleving... Nee,me schuldig voelen zou nergens op slaan, maar het is wel een vervreemdende ervaring dat leven en dood zo vreemd willekeurig uitgedeeld worden.

9 opmerkingen:

  1. Dat is het wrange van het leven... Ook ik leef al jaren in 'reservetijd' en juist daarom probeer ik van iedere dag een feestje te maken, hoewel er natuurlijk ook af en toe een traan vloeit. Fantastisch nieuws dat met jou alles goed is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij negen en ik vijfenhalf, terwijl sommige mensen geen kans hebben. Ik ben er vandaag ook veel mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat verwoord je dat mooi. Ik denk ook,dat er geen "waarom"is in het leven. Dingen gebeuren en dat is bij de één anders dan bij de ander. Hoewel wij vanmiddag weer een heel gesprek over dankbaar zijn hadden. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben blij voor jou. Het beeld van de dobbelsteen is mooi gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik keek net uitzending gemist. Ben er stil van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben oprecht blij voor je, hoewel ik me je gevoel heel goed kan voorstellen. Dikke zoen voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je een goede uitslag hebt gekregen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen