maandag 22 oktober 2012

Opgefrist

van het www
Geheel fris en fruitig begonnen aan een nieuwe week, het bad van nostalgische muziek heeft zeker een goede uitwerking gehad. O, wat een genot om die leuke jonge koppies van mijn vroegere pophelden weer te zien. Wat waren ze nog naief en idealistisch (en dun), en  ja,zo was ik zelf ook.
Vanmorgen een invalhulp gehad wegens herfstvakantie van mijn vertrouwde M. Het bleek de dochter te zijn van een vorig jaar overleden achterbuurman. De wereld is klein, ze kende alle bewoners hier en we hebben heerlijk herinneringen opgehaald.
Dus nu een schoon huis en een opgeruimd hart. De pc is sinds een week ruim 21 duizend muziekfiles lichter (en ik ben pas bijna bij de C......) en ik ben van goede zin.
Wel wat jammer van de mist, daar ben ik (en mijn botten) niet zo dol op. 


2 opmerkingen:

  1. In die jaren vond men het beatle-haar onfatsoenlijk lang.Nu geniet onze generatie nog van hun muziek. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik stond hier op met een zonnetje en stuur hem nu naar jou.

    BeantwoordenVerwijderen