zondag 21 oktober 2012

Ondergedompeld

van het www
Er is best veel om over te schrijven, maar vandaag ff niet; ik zit gekluisterd aan de beeldbuis. Eerst de herhaling van de Nacht van de Popmuziek van o.a. Matthijs van de Nieuwkerk en Leo Blokhuis, met vele oudere clips en live opnames van oude helder, waarin bv. .al de Beatles en de Stones en the Doors, The Animals en nu Van Morrison een rol speelden. Heerlijke nostalgie en genieten van het beste van het beste.
Vanaf 4 uur vanmiddag duikt Arte tot midden in de nacht in de Beatleshistorie, ter ere van hun 50-jarige jubileum. Wat worden we oud, want ik maakte dit mee in mijn de Middelbare Schooltijd. Prachtige tijd voor mij.
Vandaag ben ik dus even niet communicabel verder.

3 opmerkingen:

  1. De Beatles, ze kleurden ook mijn tienerjaren. Geweldig wat een sensatie was dat. Veel plezier hoor in je nostalgische muzikale onderduik.

    BeantwoordenVerwijderen