donderdag 4 oktober 2012

Memories

van het www
Na een paar dagen graven in knipsels, foto's en andere memorabilia, is er flink resultaat geboekt. Er is ëën (moet twee worden wegens overvol) ordner met allerlei leuke herinnerdingen  in zichtmappen en er ligt nog een stapel foto's die een plek moeten krijgen  in een albumpje. Heb er nog wel op voorraad , dat is dus weer een klusje voor de komende dagen. Mijn foto-kastje is dan eindelijk opgeruimd. O, ja, ik moet nog leuke losse labels maken voor de albums, om niet steeds in de war te zijn, vooral met de oude van familie en ouders. Daar plak je niks op, dat zou zonde zijn, dus maak ik mooie kartonnen labels, aan twee kanten beschreven die ik met een touwtje of lintje ga bevestigen.
Vond veel dierbaars terug dat weliswaar was gered na de brand, maar willekeurig in dozen en zakken was gedaan. Nog nooit tijd voor gehad en ook geen moed, want was bang dat veel onbruikbaar was geworden. Er is veel roet en waterschade en hier en daar een zwart randje, maar er is heel veel over. Die schade vertegenwoordigt dan ook een deel van mijn historie. Het is mijn verhaal geworden, geen zielige herinneringen maar een reminder aan overleven.

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn, deze foto's zijn onbetaalbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zul jij een trip door het verleden gemaakt hebben. Fijn,dat je nog zoveel goeds had. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat er nog zoveel bewaard is gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed van je zeg! Het is er ook wel goed weer voor, maar het blijft een hele klus zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen