dinsdag 9 oktober 2012

Foto's

Het project fotokastje is bijna afgesloten. Alle losse foto's hebben een album gekregen en ik heb wat grote foto's apart gelegd om op te hangen in lijstjes die ik vanmiddag kocht (er waren veel lijsten gesneuveld bij de brand). Het enige wat ik nog wil doen is labeltjes maken met leuke sierlintjes waarop de inhoud van de diverse albums staat vermeld. Ook een aardige doos waarin wat oude agenda;s worden bewaard, moet ik nog opspitten uit mijn voorraden. Daarna is onder andere het projekt naaidoos aan de beurt.
Ik gebruikte een (tweedehands gekochte) rolybox. Dit is in het gebruik niet handig. Je moet hem wel heel precies in en uit elkaar vouwen wil het werken en uitgerold heeft het een groot werkoppervlak nodig, en dat bezit ik niet.  Tijdens en na de brand is er veel vocht in gekomen waardoor alles van metaal dat erin zat, verroest is en het was een warboel geworden. Ik heb het meeste wel uitgesorteerd, maar moet nog eens kijken of ik een geschikt opberggeval bezit om dit te vervangen. Anders kijken bij de kringloop.  Vele losse doosjes en bakjes lijken me in principe handiger, desnoods in een grotere bergruimte, dan wat er nu is. Ik heb al nieuwe spelden en dergelijke gekocht, dus eerstdaags kan ik weer kleding herstellen en is alles makkelijker te vinden.  Joepie, ik krijg de boel langzaam maar zeker toch weer georganiseerd. Maar ik denk nog maar niet teveel aan de boekenkasten, en dozen...............

2 opmerkingen:

  1. Zo'n naaidoos heb ik ook. Vind 'm best handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gossie, zit even met open mond uw blog te lezen, verschrikkelijk om alles weer op te moeten bouwen en doen.
    Ik hoop voor u dat u snel weer alles op orde heeft en dat er een groot gedeelte aan boeken weer terug komen.

    BeantwoordenVerwijderen