dinsdag 25 september 2012

Zie de wind waait...

van het www
Gisteravond en nacht was het erg stevig aan het stormen. Ik heb grote bomen in de tuin, dus je hoort het dan ook best tekeergaan. Als ik in bed, lekker onder de warme lappen lig, en ik hoor de regen en de wind, dan val ik zo in slaap. Ik ben, sinds mijn dak jaren geleden vervangen is, weer volkomen gerust op een goede afloop en kan me lekker verliezen in de koestering van mijn knusse bed. Als een baby in een wieg die schommelt door de wind of de hand van de moeder....

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat lekker beschreven. Welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toepasselijk plaatje. Hier kregen de oude beuken er ook heftig van langs. Dat wordt weer sprokkelen binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij verliezen nog wel eens een dakpan of grote tak. Daar let ik dan wel op. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, lekker slapen is dat hè, zo met dat gure weer buiten...

    BeantwoordenVerwijderen