woensdag 19 september 2012

Teveel

Gisteren had ik teveel gepland en dat moet ik dan de dag erna bekopen. Nu is het buiig en fripsjes (heb de kachel voor het eerst aan) en kan ik na de bioboodschapjes gehaald te hebben lekker op mijn lauweren rusten.
Gister was eerst de hulp er en heb ik mij ook in diverse opruim/schoonmaakklussen gestort. Daarna haalde ik de biografie van Steve Jobs op bij de bieb en deed meteen nog een apotheek/winkel rondje waarna ik om half twee bij een vriendin op de stoep stond. Gezellig bijkletsen, waarna zij voorstelde om hun volkstuin- die ze nu een jaar hebben-  te bewonderen. Dat complex ligt nogal buitenaf dus het was een hele rit en de bezichtiging van hun perceel en een deel van het geheel der tuinen was een fantastische tournee. Zo'n terrein is altijd super rustig en mooi omzoomd door bomen en het is heel leuk om te zien dat de een keurige rijtjes groentes heeft, de ander een volière met witte pauwen op zijn  tuin heeft gebouwd en een ander er een prachtige halfwilde tuin van heeft gemaakt. De huisjes zijn  net zo divers dus er valt heel wat te zien. Om jaloers op te worden maar voor mij zit zoiets er echt niet in. Kan mijn eigen tuin achter het huis niet eens de baas.
Enfin om half vijf was ik ( met een gehaald patatje voor een keer) thuis en bekaf.
Nu heb ik de gratis Spits in huis, vers brood, groenten en fruit en nestel mij op de bank.
Dag wereld buiten, misschien tot morgen.

6 opmerkingen:

  1. dat klinkt als een leuke drukke dag. En nu even rustig aan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk om bij zulke leuke uitjes aan je grenzen te denken. Maar je genoot! Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je het na zo'n dag dan toch weer moet bekopen, hè? Dus ja, dan maar weer uitrusten, totdat het weer wat beter gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Steve Jobs is een groot boek, maar genieten van begin tot het eind

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk voel je je weer een beetje beter vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen