donderdag 20 september 2012

Nog niet

van het www
De buitenwereld mag nog een dagje in de wacht, want ik ben nog niet hersteld van het in het rood komen met mijn energie. Het lijf reageert vrij heftig, wat ook te maken kan hebben met de weersomslag die tegelijkertijd plaats vond. Enfin, echt erg is het niet, nog een dagje op de bank met lektuur en thee en katten. Voor sommigen is dat een ultiem vrije dag gevoel, dus zo zal ik het ook maar bekijken. Tevens een kans om de hoeveelheid lektuur te reduceren tot papier dat weg mag. Volgende week is de ophaaldag. Ben ik toch nog nuttig bezig.

5 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je even niet uit de voeten kunt, verplicht rust houden dan maar. Soms best fijn maar niet als je hoofd vol zit met klusjes die je zou willen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim voor je, Vlasje. Hopen dat de energie weer gauw terugkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw vermogen er iets goeds van te maken zal je vast een fijne dag bezorgen. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ben ik oude cd's aan het luisteren en opruimen....iets anders lukt niet vandaag en ik doe toch iets nuttigs....er ligt al een stapel niet meer aan te horen cd's klaar.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt heerlijk, zo op de bank ook al is de reden niet zo fijn. Ik vind mijn katten altijd erg inspirerend op het gebied van 'gewoon lekker gaan liggen'.

    BeantwoordenVerwijderen