donderdag 6 september 2012

Lekker stout

van het www
Nou ja, het valt wel mee; mijn tas was versleten, begon steeds vaker stukjes wijnrood kunstleer achter zich te strooien en ook het handvat was bijna door. Het was een uitverkoopje, tegen een afbraakprijs, dus dan mag het na bijna drie jaar intensief gebruik. Vanmiddag besloot ik te gaan neuzen voor een nieuw exemplaar. Oké, ik heb nog wat oudjes liggen die best nog kunnen, maar ik had hier echt zin in. Een tas een is een groot deel van je leven, zeker bij zo'n je weet maar nooit- type als ik ben, die altijd van alles meesleept. Van pleisters en anti-hypotabletten en zakdoekjes tot een (dun) boekje om wachttijden te verkorten, fotocamera, mobiel, een zware sleutelbos etcetera. Nou, na de halve stad te hebben afgereden en vele tassen bekeken te hebben en die te verwerpen als foeilelijk, te klein, te weinig vakjes, geen schouderriem en vooral ook te duur, kwam ik terug bij het eerste adres, een lederzaak die een rek met tassen buiten had staan en daar vond ik, een beetje verborgen achter een bakbeest van een tas, mijn ideale tas; Vrij groot, zwart leer, met diverse  (gedekte) kleuren patchwork en diverse vakken en schouderriem. En maar (nou ja...) 17,50, afgeprijsd van 39,00.
Geheel blijdt dus.
Tevens bij Wibra een paar warme winterslofjes, en een klein oprolbaar verlengsnoertje voor een usb, exact geschikt voor het opladen van het tablet, waar wel een heul kort snoertje aan de lader zit, zodat erop werken tijdens het opladen wat makkelijker wordt.
Dus ik was zomaar van alles aan het kopen......

4 opmerkingen:

  1. Ik heb ook zo'n grote handtas gekocht op vakantie. Stevige tas met 2 handvatten en ook een riem. Prima te gebruiken als luiertas want met een peuter en kleuter sjouw je ook aardig wat 'je weet maar nooit zooi' mee. En het fijne is dat hij dus ook gewoon als handtas te gebruiken is als ik in mijn uppie wegga. Toevallig ook nog in wijnrood en kunstleder. :)
    Hoop dat je veel plezier van je nieuwe tas zult hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch, jezelf zo eens verwennen! Veel plezier met je aankopen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook altijd een tas met schouderriem. En deze was flink afgeprijsd. Doe je nog een foto?! Bij de Action hebben ze nu ook goede tassen voor een tientje.

    BeantwoordenVerwijderen