zaterdag 22 september 2012

Klussen

Niet zo!!!! (van het www)
Ondanks het gebrek aan energie, heb ik toch wat klussen gedaan de laatste dagen; Alle achterstallige lektuur qua bladen en kranten en ander loslopend tuig gelezen en op de oude kranten stapel. Tevens een grote doos en een mandje bewaarde oude tijdschriften uitgezocht en alleen de recentste bewaard. Dat waren drie Odintassen vol voor het oud papier, dus de moeite waard en ruimschoots een mandje o.i.d per dag. Yes! Dat was een klus die ik steeds maar voor me uit schoof omdat het buiten te prettig was. Vanmorgen heb ik, direct uit bed vandaan, de pc eens een schoonmaakbeurt gegeven. Poeh, wat een stof na ruim een jaar! Ik merkte al dat hij langzamer werd, liet alle opruimprogramma's lopen zonder grote verschillen, kreeg gister de melding van een oververhitte fan en nu loopt ie als een trein! Kleine klus, groot verschil! Vroeger durfde ik de pc nooit open te maken, maar goede vriend G., mijn pc-professor, heeft het in het verleden een paar keer voor me gedaan en door goed te kijken en te vragen, kan ik het nu zelf.
Zo zie je dat je ook met  weinig puf toch nog kunt klussen en met een voldaan gevoel op de bank kunt kruipen.

4 opmerkingen:

  1. Jij bent echt van alle markten thuis. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker inderdaad; zo'n voldaan gevoel! Stoer hoor, zelf je PC onderhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps, ik heb nog nooit mijn pc geopend, laat staan gereinigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd een kleine moeite je pc schoon maken. Ik gebruik zelf altijd een spuitbusje met perslucht, ideaal..

    BeantwoordenVerwijderen