zondag 30 september 2012

Kijktip

van het www
Vanavond om 23.00 op Nederland 2 wordt een documentaire uitgezonden over Bibian Harmsen, die dit jaar op 42 jarige leeftijd overleed aan alvleesklierkanker. Ze schreef een prachtig blog, mooie columns in de Margriet en een boek  "Paniekspinnen"om haar drie kinderen en man Klaas een deken van liefde na te laten. Kan niet anders dan heel indrukwekkend zijn en leerzaam voor iedereen die veel in het leven vanzelfsprekend vindt.
Klaas schrtijft al net zo prachtig op zijn eigen blog; Het blog van Klaas
http://klaastenholt.blogspot.nl/ .

4 opmerkingen:

  1. Ik ga morgen zoeken op uitzending gemist. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de tip! Ik neem het op. dan kan ik morgen kijken.Ik las al op de blog van klaas dat er een documentaire kwam. Maar ik wist niet wanneer.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig zapte ik ´m erop. Heel indrukwekkend allemaal. Wát een mooie en krachtige mensen zeg! Ik ga zeker even een kijkje op z´n blog nemen!

    BeantwoordenVerwijderen