vrijdag 14 september 2012

Help mijn huis moet naar de dokter...

Kunstwerk in Boijmans van het www
Na de brand is mijn huis goed opgeknapt door een aannemer. Ook de slechte vloerbalken werden waar nodig (deels) vervangen. Vanmorgen wilde mijn hulpe de ramen aan de voorkant binnen wassen en na verplaatsing van de meubels, ontdekte ik dat de vloer daar eng danste. Verdorie weer een verrotte plek ergens onder mijn (Mooie) kurkparketvloer. Afgelopen week kwam een  glasplaat van een plafonniere naar beneden waar een klemmetje kapot van bleek te zijn. Niet leuk!
Meteen de verzekeringsman gebeld die het indertijd allemaal heeft geregeld. Hij zou komen kijken.... De aannemer krijg ik niet te pakken en was al in gebreke door wat afwerkklusjes wel te beloven maar nooit te komen doen, dus ik ben een beetje boos. Hoopte van dat soort narigheid voorlopig gespaard te blijven.

6 opmerkingen:

  1. Verdorie, daar zit je niet op te wachten! Zou het helpen door een beetje meer boos te worden en een paar ferme telefoontjes te plegen? Mensen die hun afspraken niet nakomen zijn onuitstaanbaar en moeten daar krachtig op gewezen worden. Je hebt dat vast al gedaan, denk ik. Dus net als Marja: sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend. En je bent afhankelijk van vak(?)lui,die soms hun afspraken niet nakomen of slecht werk leven.Sterkte met alle ergernis. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is stevig balen. Hoop voor je dat er snel een echte vakman/vrouw komt die het gaat repareren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bah. Werd de aannemer niet via de verzekering betaald? Misschien kunnen zij hem erop aanspreken?
    Hoop dat het snel opgelost is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan last krijgen van boktor in je huis, insecten die zich nestelen in het hout van je huis, om het dan te vernielen. de oplossing ? : boktor gassen

    BeantwoordenVerwijderen