zondag 23 september 2012

Draaien, altijd maar draaien

De trappers van de fietsen draaien weer lustig rond tijdens de kroon op het WK, de wegwedsrtrijd mannen.  Gisteren bij de vrouwen zegevierde Marianne Vos op magistrale wjze, nu proberen de heren het.  Ik ben dus de hele dag onder de pannen.
Gelukkig kan ik tussen de bedrijven door toch wat klusjes doen. Flink geruimd in de administratie, declaraties ingediend en  lekker opgeruimd met paperassen.
Tas opgeruimd. PC Downloads geschoond en  tussen door nog twee telefoontjes beantwoord en wat mail  en een MSN gesprek gevoerd. Ben dus aardig bij. Geeft ook veel voldoening. Mobieltje opgeladen , agenda bijgewerkt, het zijn allemaal kleine dingen maar als je ze niet doet leidt dat tot ergernissen. Alles goed op de rit hebben geeft daartegenover juist een prettig helder gevoel. Overzicht en duidelijkheid.


8 opmerkingen:

  1. Poeh, je bent al lekker druk geweest!
    Fijne middag, dat de beste maar mag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Das een junior, het gaat mij vooral om diegenen die nu rijden!

      Verwijderen
    2. Het werd een Belg, ter ere van jou, Gilbert. Goede winnaar!

      Verwijderen
  3. Een volle zondag! geniet van je sport. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je bewust de link naar het blog van Klaas weggehaald of is het per ongeluk in je schoonmaakwoede verdwenen? Of kijk ik er overheen, ik heb namelijk nog lang niet alles goed op de rit vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klaas staat onder Alle weergeven, onderaan de links. Hij heeft vandaag niets gepost, miste hem ook al. Reis goed verlopen?

      Verwijderen
  5. Je bent druk geweest. Geeft ook wel weer een goed gevoel, hè? Ik hoop dat je genoten hebt van het wielrennen.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen