woensdag 26 september 2012

Afstrepen

van het www
Nog geen tien uur en al de belangrijkste dingen voor vandaag (mijn hand stond weer vol letters vanmorgen) zijn al gebeurd; brieven gepost; een envelop met declaraties in bus verzekeraar, twee paar laarzen die ik niet meer aankan met mijn brace, bij een
kleding/schoeneninzamelpunt  ingeleverd. Naar de apotheek met een klacht over niet bezorgde medicatie en even een goed gesprek gehad met de baas. Brood gehaald en de ODINtas. Kattenbak verschoond, mail bijgewerkt en blogs gelezen en een blogje voor vandaag geschreven. Wat ben ik braaf!!!! Beloning; thee met een stuk bakkersspeculaas.

4 opmerkingen:

  1. wat een ijver, om jaloers op te worden.
    Ik heb me net met veel moeite aangekleed!.
    Geniet maar van je goede dag.
    Hoop ik morgen? ook weer te doen.
    Gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zal goed smaken na zoveel gedaan te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En je hebt de rest van de dag vrij. Geniet ze! Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen