zaterdag 11 augustus 2012

Pot

De afgelopen dagen bezig geweest met het pottenproject, nee niks met Gay Games ofzo, maar met schuur/garage/tuin.
Dozen vol met plastic potten verzameld en achter in de tuin bij de garage gedumpt. Nu  moet ook het schuurtje nog geleegd en de potten uit de garage zelf erbij.
Dan kan ik selecteren, weggooien en stapelen wat blijft.
Daarna volgen nog de terracotta potten en de sierpotten. Er is al veel in de grijze bak gegaan en die zal nog wel meer te verwerken krijgen. Nu vaart vooral de plastic-inzameling er wel bij.  Het project is nu voor ca 1/3 in werking, en het ruimt best op!! De oude vijver is bijna geheel opgevuld met oude potaarde/plantenresten en ik ben benieuwd wat dat de komende jaren gaat worden.
Jammer, dat het bij mij zo langzaam gaat omdat ik meer pauzeren moet dan dan ik werk, maar alle beetjes samen maken ook een grote.
Toen was de rommel nog te overzien......
Zodra je wat ruimte creëert, geeft dat tenminste weer hoop op een meer georganiseerd rommeltje. Dat is al een hele verbetering.

4 opmerkingen:

  1. 't Is dat ik een beetje ver weg woon, anders kwam ik je graag helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij zou bijna een tuinverkoop kunnen houden. Dubbeltje per pot. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb al rondgevraagd en niemand zit erop te wachten, gooien ook alleen maar weg. Helaas!

    BeantwoordenVerwijderen