woensdag 22 augustus 2012

I am the Walrus

van het www
Dat denkt mijn ene grote teen. Nou ja, ik kan, met wat moeite, er wel op lopen. Maar twee beurse knieën, nog een zere voet en overal spierpijn, ben ik gediskwalificeerd voor  zelfs de Paralympics. Nu het koeler is had ik al grote plannen met de tuin en weer eens een grote rit over de Kanoroute, maar ja, toen kwam John Lennon langs. Naast zijn I am the walrus, heb ik ook te maken met zijn befaamde uitspraak 'Life is whats happening to you, while you're busy making other plans'. Wat een profeet was die man toch!
Nee, hoor, het valt wel mee, vandaag is ws de pijnlijkste dag omdat alle beledigde spieren nu hun verhaal komen halen. Daar helpt moedertje arnica ook maar beperkt tegen.  Wel prettig is om op dit moment mijn stok weer te gebruiken, geeft net wat extra steun bij het, toch al vrij belabberde, lopen.
Dus een rustdagje om de zaken even te laten betijen. Wel snel de bioboodschappen gehaald, zodat dat voor elkaar is. MMMMMMM bosbesjes en wilde nectarines..............here I come with the the sun, said the fool on the hill, want (Straw-)berryfields forever, nietwaar!

6 opmerkingen:

  1. De dag na zo'n val zie en voel je vaak pas waar je geblesseerd bent. Heb je ook arnicadruppels geslikt? De pijn zal er niet gelijk mee weg gaan maar het verlicht misschien wat. Sterkte en geniet van de muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja, je moet er voor nu maar het beste van maken, tóch? En met dit weer is dat goed te doen dacht ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je humor is nog geheel onbeschadigd gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was pech voor je lijf,maar je humeur heeft geen arnica nodig. GroetenIzerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig kun je goed relativeren. Wel een pechverhaal hoor! Dus rustig aan, dan breekt het lijntje niet.

    BeantwoordenVerwijderen