dinsdag 7 augustus 2012

Handige jetje en een boek

In een poging een kadootje leuk in te pakken, trok ik ergens aan en kwamen mijn opgestapelde kistjes bij de werkplek naar beneden met een massief beeldje dat er boven op staat precies op mijn kop. Au, dat deed verdomde zeer. Zelfs een beetje bloed. Mijn invalhulp kwam op het kabaal af en constateerde slechts een schram op mijn hoofd, dus geen hechtingen en andere maatregelen nodig,. Het bloeden stopte al snel en de boel was vlug opgeruimd, geen schade, gelukkig.
Enfin nu is het huis weer aan kant en het pakje ingepakt. Een goede oplossing voor alle gekleurde plakbandrolletjes (ik had ze aan een touwtje geregen dat aan de kistjes was bevestigd, niet handig dus) gevonden in een lang en smal bakje. Nu is de rust weer teruggekeerd.
Laatst kocht ik bij COSMOX (nooit verzendkosten) een leuk boekje voor mijzelf 'Natuurlijke cosmetica zelf maken ' van Cyrille Saura Zellweger Een aanbeveler, want met huis- tuin- en keuken ingrediënten kom je goed aan de bak voor crème's, scrubs, zeep en andere verzorgingsproducten.  Echt een prima boek voor beginners in deze materie en eigenlijk heb je ook niet veel meer nodig.  Het kostte E 15,95.

5 opmerkingen:

  1. Zowel mijn dochter als kleindochter zijn allergisch voor alles waar parfum inzit, en dat zit vrijwel overal in. Dit lijkt me nou echt een boekje voor haar. Ik krijg al een heel lijstje met Vlasje-aanbevelingen, leuk hoor.
    Wat een geluk dat er iemand in huis was toen je gewond raakte. Lekker rustig aan doen vanmiddag, beetje bijkomen van de schrik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee, dat is even schrikken. Goed dat er hulp in de buurt was. Lijkt me een nuttig boek trouwens, ik ga eens kijken op die site.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Datzelfde boekje is bij de boekenvoordeelwinkels (alleen in Groningen?) voor 5.95 te koop.
    Alleen de voorkant ziet er anders uit, de inhoud is exact gelijk. Ik had er dus twee, ééntje van 15.95 en een paar dagen later dacht ik nog een goede slag te slaan........
    't Is inderdaad een heel leuk boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Au, dat was schrikken. Geen hoofdpijn aan overgehouden?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig was er iemand om even op je hoofd te kijken.Heb je al iets gemaakt uit dat boekje?Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen