dinsdag 21 augustus 2012

Boem is ho

Eindelijk heb ik het voor elkaar gekregen, met de meest stabiele scoot op straat belanden half onder de scoot. Was het mijn schuld? Weet ik eigenlijk niet. Expres gebeurde het in elk geval niet en gelukkig had het meisje op de fiets, dat me voor de wielen reed en die ook op straat terechtkwam, geen echt letsel en bij mij lijkt het ook mee te vallen.
 Ik reed op het gewone gangetje door een rustige straat en terwijl de zon opeens door de wolken piepte, recht in mijn gezicht, was dat meisje er opeens. De schrik was het ergste. Ik voelde me erg schuldig, want zij kwam van rechts, maar aan de andere kant speelde de zon een rol en probeerde zij wel erg krap voor me langs te crossen . Behalve wat blauwe plekken en schaafwonden, is het goed afgelopen. Er schoten meteen een man en een vrouw te hulp en ook het bewuste meisje hielp me overeind te komen en de scoot weer op zijn wielen te zetten.
Gewoon door gereden naar de ACTION waar ik een paar dingetjes nodig had en bij de Gamma daar vlakbij  een bagagespin en wat moertjes gekocht, want dat ontbrak nog hier in huis.
Nu even bijkomen van de schrik en mijn wonden een beetje likken.

10 opmerkingen:

  1. Wat naar zeg. En dan ineens rollebollend over de grond een soort middelpunt zijn voor omstanders, dan weet je eigenlijk niet hoe snel je weer normaal moet doen. Dus ga je gewoon nog even je boodschappen afhandelen. Even rustig aan doen nu lijkt me inderdaad wel handig. Kalme dag verder gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, dat is niet zo mooi. Ik hoop dat je er geen kneuzingen en spierpijn aan over houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verblind worden door de zon kan tot nare taferelen leiden, je zult wel geschrokken zijn! Hopelijk houden jij en je scoot er niets aan over. Nu maar even bijkomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is altijd weer zo schrikken als je zoiets overkomt! Nu maar eerst even bijkomen en rustig aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is schrikken, gelukkig goed afgelopen. Dat is dus de reden waarom wij mijn moeder niet aan de scootmobiel krijgen. Ze is vreselijk bang om te vallen en weer iets te breken (op je 88ste is die kans natuurlijk behoorlijk aanwezig), maar ik vind het wel heel jammer, want het zou haar zoveel mobieler maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè, dat is schrikken Vlasje!
    Ja zo'n felle zon kan wel wat teweeg brengen.
    Serkte met de schrik verwerken. Hopelijk ga je er niet alsnog teveel last van krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje dus niet alleen in de auto maar ook gewoon op je scootmobiel kun je verblind door de zon raken met aanrijding tot gevolg. Al een beetje bekomen van de schrik?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Poeh, gaat het een beetje?
    Je spieren zul je ook wel gaan voelen.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben je al wat van de schrik bekomen?En arnica geslikt of gesmeerd? Een goede nacht gewenst en hopelijk niet te stijf morgen. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hè, vervelend zeg! Hopelijk vallen de wonden mee. En zoals Izerina zegt, arnica helpt heel goed. Mirte heeft er ook veel baat bij gehad bij de behandeling van de schaafwonden op haar benen. Veel beterschap hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen