zondag 5 augustus 2012

Bezield

van het www
Af en toe praat ik tegen dingen; ik bedank mijn scoot na een grote rit, de computer als ie weer eens lang zonder enig ongemak draait, voeg de was toe; en nou lekker drogen hoor, jongens. Het bed als het net verschoond is; wat zullen we lekker slapen, he.
Beetje dement misschien, maar dingen die me omringen raken voor mij sort of bezield.
Ze spelen soms een belangrijke rol in mijn leven en dan heb ik het gevoel dat we dingen samen doen, die scoot of pc en ik.
Ach laat me maar, meestal merkt men niets aan mij.

6 opmerkingen:

  1. Doe ik ook hoor, da's niet dement.
    Ik praat regelmatig tegen m'n fiets en tegen bepaalde planten op m'n dakterras.
    Op m'n (oude) laptop scheld ik meestal.
    Groet, Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij doen dat ook, hoor. Niets mis mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij doet iedereen dat, het schijnt nog te werken ook dus gewoon mee doorgaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben altijd heel voorzichtig met wat ik zeg als ik in mijn groene autootje zit. Nooit iets negatiefs over 'm. Ben zó blij dat ie me ondanks zijn leeftijd (zo'n jaar of 20 ) me overal heen brengt : )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik deed dat vroeger ook veel...toen was ik regelmatig
    en lang alleen thuis...
    Ik had het gevoel dat ik dan minder alleen was ;)
    Nu ik minder thuis ben doe ik het veel minder...
    maar ik vind er helemaal niks verkeerd aan hoor !
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als de rijst in de experimenten van Masuru Emoto bederft bij een scheldwoord,doet complimenten alles en iedereen toch goed?Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen