dinsdag 3 juli 2012

Weer vrij!!

Het pakje met de verkeerd door mij bestelde inhoud is aangeboden en door mij, volgens afspraak met de verzender, geweigerd. Ik hoef dus niet meer op post te zitten!
Vanmiddag kwam tevens een vriendin, die ik al ruim 40 jaar ken, langs en nu staat de Tour aan.
Beetje benauwd weer, dus ik hou me wat koest. Zo blij dat de gootsteen weer loopt. Dingen die je als vanzelfsprekend beschouwt, zijn dat bij nader inzien helemaal niet!
Het kastje onder de gootsteen is door mijn hulp schoongemaakt en opnieuw door mij ingedeeld en opgeruimd, dus alles weer vertrouwd en handig voor de grijp.
Morgen de Odinboodschappen en misschien een lekkere rit?

Voor het voorraam staat mijn tegeltuintje met oa. goudsbloemen en oostindische kers in volle bloei, wat een blijmakend gezicht! Er moest binnen ook een paar van die stralende bloemetjes  te zien zijn.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk O.I kers, en wat heb je al veel bloemen. Ook lekker in de sla :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit jaar kwam er niets van goudsbloemen zaaien.. Voor mij een bloem om blij van te worden. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen