woensdag 25 juli 2012

Vakantiegevoel

Vanmorgen snel de bioboodschappen gehaald en toen in gezelschap van goede vriend D. op de fiets het rondje kanoroute gemaakt. Wat een heerlijkheid. Overal mooie dingen en stralende zon boven, ik voelde me weer de koningin gelijk. In Julianadorp met enig plezier gekeken naar al die dure vakantiebungalows waar voornamelijk Duitse gasten verblijven en dat ligt voor ons gratis om de hoek. Veel gele toortsen en slangenkruid gezien ook St. Janskruid  en konijnen en veel vogels. Innig tevreden thuisgekomen, dit keer zonder foto's, want in gezelschap denk je daar niet zo snel aan. Lekker een ijsje uit de vriezer (dankzij de 99ct aktie van Appie vorige week) een broodje ei en wat tomaat en heerlijk bijgekomen met een stapel lektuur.
Gister kwam vriendin B. me verrassen met een dikke stapel FLOW's en ROOTS en vanmorgen bracht D. een enorme tas met VN-en, en vele krantenbijlages en ander leesvoer mee. Ik voel me heel erg op vakantie.

7 opmerkingen:

  1. Het voordeel van jouw vakantie is,dat je ook het comfort van eigen huis hebt.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh lekker genieten zeg! Heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet ook zo, thuis.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'Pluk de dag' noemen ze dat hè? Hoe bevalt de scoot tot nu toe?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel te lezen, heerlijk!

    Marianne (Consuminderen met ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed! Wat een weer he, ik geniet ook zo.

    BeantwoordenVerwijderen