woensdag 18 juli 2012

Top

van het www
Vandaag staan er pittig wat bergen op het Tourmenu, een spectaculaire rit, net waren lammergieren in beeld (wachtend op neergestortte renners?) en prompt viel de eerste renner in een ravijn, gelukkig zonder al te grote schade. Een extra lange uitzending, dus was ik al bijtijds op pad om mijn bioboodschappen te halen en langs de bieb te gaan om een gereserveerd boek  op te halen (Een tevreden leven van Helen en Scott Nearing). Er staat een supersnel tomaten soepje te dampen ( een pak tomatenpassata, heet water met wat fijngesneden groenten en kruiden en een blokje vegabouillon uit de blender erbij en even heet maken) en ik zit zelf op een geluks-topje.

5 opmerkingen:

  1. heerlijk voor je.
    Ik heb dit boek ook gereserveerd, ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik dat boek las,kreeg ik steeds meer bewondering voor die twee.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn vriend zit vandaag en morgen ook aan de buis gekluisterd voor de Tour, alleen al voor de mooie omgevingsbeelden. Goede tip, dat tomatensoepje, kan ik mooi uitproberen in mijn nieuwe superblendertje.

    BeantwoordenVerwijderen