maandag 9 juli 2012

Pimpen

Over het algemeen ben ik iemand die van te voren goed nadenkt over bv de inrichting van de kamer en dan zelden iets echt verandert behalve als iets handiger kan. Dus lades en kastjes worden wel geregeld opgeruimd en heringedeeld, maar de hoofdindeling zal niet snel veranderen. De basiskleuren die ik in de kamer heb, alles in de  rood/geel/oranje spectrum kleuren , bevallen prima en passen me goed. Zo hoef ik hooguit eens een ander plaid/foulard of nieuwe kussenovertrekjes aan te schaffen en vaak nog tweedehands ook.
Aan één zijde van de kamer heb ik een lang werkblad tegen de muur, waarop tv/stereo/pc te vinden is en wat kantoorbenodigdheden in kastjes en kistjes. Met de heerlijke bureaustoel kan ik langs dit werkblad crossen en van het toetsenbord naar een lege plek ernaast waar ik dan bv wat administratiespullen neerleg. Ideaal! Nu ben ik de bodem van de kistjes, donkerbruin hout, met een vel papier in mijn kleuren aan het oppimpen en hé dat is vrolijker en lichter.
Links van de pc zie je de opgepimpte kistjes en nog meer naar  links degenen die nog bruine achterwanden hebben. Het donker laden kastje daaronder wil ik ook opvrolijken.  En misschien ook de laatjes uiterst links in beeld meer in eenheid brengen.
Ach ja, een mens prutst wat af!!

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch? En dan telkens een stukje achteruit crossen en heel tevreden het resultaat bekijken. Je mag het dan wel prutsen noemen, 't is prutsen met voldoening.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er fleurig en gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! Ik denk vooraf ook meestal wel goed na over hoe iets volgens mij het beste kan, dus veranderen doe ik zelden, maar als het dan gebeurt, dan kan het toch weer ontzettend opknappen. Ook omdat het dan meestal weer veel leger is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een prettige ladenkastjes allemaal! Dat mis ik. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er superleuk uit zeg! Ik zou het zo willen namaken! Zie ik nou goed dat je gewoon houten kistjes hebt gestapeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor, gewoon kistjes van Xenos afgeprijst, drie jaar terug.

    BeantwoordenVerwijderen