donderdag 26 juli 2012

Papier en tuin

Oud papier wordt hier eens in de maand opgehaald en ik had weer aardig wat tassen vol. Dat krijg je als iedereen leeswerk bij je deponeert; een deel gaat door naar anderen een deel bewaar ik (FLOW, GENOEG), de rest gaat naar de oud papier fabriek.
Dit is een dagje om losse eindjes weg te werken in de tuin (nou ja, dat is wel heel geringschattend gesproken voor de enorme berg achterstallig werk), voornamelijk het weer vrijmaken van de paden en verder gaan met snoeien en potten wegwerken.  Tussendoor lekker in een luie stoel met de stapel lektuur die nog verwerkt moet worden. Ik sorteer dat altijd netjes uit, leg het op datum en begin met het oudste. Ik heb een leuke tas gebombardeerd tot leestas, die ik in het geheel mee kan nemen naar boven of buiten en waarin steeds mijn tablet een opschrijfboekje en een pen te vinden is en die geregeld wordt bijgevuld vanuit de voorraad leeswerk. Zo hou ik overzicht en heb het handzaam gemaakt. Zie je me zitten, met een thermoskan thee? Nee, op deze foto zie je mijn groene jungle, met een deel pad.  Mijn eigen paradijsje.

3 opmerkingen:

  1. Klinkt heerlijk ...
    Fijne dag, Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou je veel lezen of vallen je ogen ook dicht door de warmte? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt inderdaad paradijselijk.

    BeantwoordenVerwijderen