vrijdag 6 juli 2012

Omslag

Het weer is omgeslagen, de wind weer west- wat gunstig is ivm het kermisgeluid de komende 10 dagen- en af en toe klettert de regen op het dak. Onder het afdak klinkt dat supergezellig  en het is er heerlijk koel.
Straks weer de Tour, die door prachtige landschappen trekt en afgezien van akelige valpartijen een vertrouwd en niet spannend beeld van ontsnappers en een op het laatst inhalend peleton levert. Over een paar dagen de bergen in, dan pas gaat er echt gereden worden en worden de mannen van de knapen onderscheiden.
Mij hoor je niet mopperen, al kan ik me voorstellen dat dit niet het vakantieweer is dat velen wensen.
Ik ben nog steeds getroffen door een energiedipje, dus ik mis niet zoveel.
Volgende week komt mijn kado aan mijzelf aan, wat een verwennerij, maar ik heb er voor gespaard!

3 opmerkingen:

  1. Ja heerlijk hoor dat het nu minder warm is!
    Mij hoor je ook niet mopperen.

    Leuk kadoo heb je jezelf gegeven! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit prima weer. En als het regent, klinkt het bij ons ook zo gezellig! Mooi kado! Veel plezier ermee.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien dat dit koelere weer beter is voor je energie? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen