donderdag 26 juli 2012

Nuttig

Omdat het huis en de tuin beiden erg diep zijn, kan ik in de keuken de bel al nauwelijks horen, laat staan buiten. Me eens georiënteerd op bellen etc, maar een beetje knappe en goede huisbellen en dat blijkt een dure hobby te zijn. Ik heb een ouderwetse elektrieke bel omdat de draadloze op batterijen ooit, geen succes was. De batterij werd gejat od het ding was leeg of werd overaktief bij harde wind. Vandaar dus een elektrieke, een extra bel hieraan verbinden is een heel gedoe met draden en gaten boren, dus dat werd het ook niet. De oplossing? Een goedkope babyfoon bij de Kijkshop (kan zowel op batterijen als op elektra), het moederstation bij de bel en de ontvanger in de keuken of buiten  of mee naar boven en ik ben weer bereikbaar en hoef bij verwachte apotheek of pakjesservice niet binnen te wachten bij mooi weer.  Dat er nu een soort Dick Brunakonijn in huis staat.... ach, ook wel lief. En voor 3 tientjes is het opgelost.

2 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee. Deze hond slaat niet aan bij bellen.Dus ik hoor ook de bel niet,achter in de tuin. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen