zaterdag 14 juli 2012

Nooit te oud

Niet alleen het navigeren is op een tablet heel anders- met de vinger i.p.v. de muis- maar ook ontbreken de normale mappen en pagina-indelingen. Je kunt wel menu's tevoorschijn toveren, maar het is een hele zoekerij voordat je dat doorhebt, laat staan voor het natuurlijk gebeurt. het zou me niet verbazen als ik eerstdaags tik of veeg op de pc of de tv........Androïd is echt anders dan Windows, al is de basis hetzelfde. De toepassingen oftewel apps, zijn ook anders. Veel kun je naar eigen hand zetten, maar ook dat is een uitzoekerij. Enfin een mens is er nooit te oud voor, blijkt maar weer, want in de laatste 48 uur heb ik enorm veel kennis vergaard. Een pc blad voor Android erbij, wat websites opgezocht en af en toe gewoon logisch denken en vooral veel proberen.
van het www
Erg verslavend is trouwens het spelletje Angry Birds. In het begin vond ik het maar stom, maar nu ontdek ik dat ik maar een paar niveau's hoog kom........ de eerste de beste kleuter verbetert het me waarschijnlijk meteen, en het is slecht weg te leggen.
Slechte zomer..... hoezo?

7 opmerkingen:

  1. Fijn dat het zo goed bevalt. Jij vermaakt je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petje af,dat je dat allemaal uitzoekt en nog met plezier ook. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je zo blij bent met je tablet en er zoveel plezier van en in hebt! Jawel, Angry Birds is zeker leuk! Ik ben er ook lichtelijk aan verslaafd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komt goed uit toch, het weer zoals vandaag ; ) Ik ken angry birds niet, maar 'k weet ook niet of ik het wil leren kennen. In ieder geval wens ik jou heel veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zei het toch. Geweldig leuk dat Angry Birds.
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij vermaakt je wel met dit weer, zo te horen. Nog veel plezier!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ja mijn dochter van bijna 4 is beter in Boze Vogeltjes dan ik ;). Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen