woensdag 18 juli 2012

Meevoelen

van het www
Al een poos volg ik het blog van Bibian Harmsen, die sinds eind vorig jaar weet dat ze uitgezaaide alvleesklierkanker heeft. Slechte prognose en dan een bloeiend leven met een fijne  man en kinderen, die je nog lang niet wilt achterlaten. Sinds 24 juni zijn er geen berichten meer verschenen en het is duidelijk dat het slecht gaat.
Elke dag denk ik aan Bibian, die zo graag wil geloven in een wondertje, die mooie blogs schrijft, nu eens nuchter,  vol logische gedachten, dan weer wanhopig, hoopvol, levenslustig maar altijd indrukwekkend en mooi. Ze schrijft ook een column in Margriet, en o, wat weet ze met weinig woorden heel veel te zeggen.
Ik ben niet van gebeden, maar ik doe voor haar en de haren elke dag een schietgebedje..... Ze heeft me zo geraakt.
Ik gun je het wonder zo, Bibian......

4 opmerkingen:

  1. Ook al heb je iemand nooit "in het echt"ontmoet,door een blog en column leer je iemand kennen en kun je verbondenheid voelen.Ik leef met jou mee Vlasje.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag dat haar man op Facebook doorschrijft over hen allen. Wie weet iets voor jou om zo een beetje mee te kunnen blijven "lopen"? Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan Facebook en Hyves doe ik niet. Maar ben wel benieuwd....

    BeantwoordenVerwijderen