dinsdag 17 juli 2012

Jutteren

van het www
Een echte Heldenaar wordt ook wel Nieuwedieper of Jutter genoemd en de zomerse braderie op dinsdag heet dan ook de Juttersmarkt. Leuk, maar voor een scootmobiel bijna onbegaanbaar en de mensen kijken ook vaak zeer geërgerd als je er toch langs moet. Gelukkig is er een rommelmarktje bij, dat wel goed bereikbaar is; in het stadspark tegenover het station. Omdat dit ook nog eens een buur is van de plaatselijke Appie, is dat een leuke reden om op dinsdag toch even de stad in te gaan.
Een aantal  99 cent aanbiedingen van Appie en wat lekkere aardbeien gescoord en weer heppiedepeppie thuis.
 Vanmorgen weer bij de huisarts geweest wegens voortdurende negatieve aandachttrekkerij van het oor en meteen een deal gemaakt; hij wordt mijn vaste huisarts en ik kan bij hem eventueel terecht voor euthanasie, mocht het zover komen.
Nieuw kuurtje voor het oor en een fijne huisarts rijker, niet slecht!

5 opmerkingen:

  1. Mijn hemel, wat een heftig zinnetje staat daar zomaar verscholen. Ik begrijp je geruststelling op dit punt maar hoop van harte dat je er voorlopig niet aan toe bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel belangrijk om meteen te weten, Vlasje. Goed dat je het ter sprake hebt gebracht. En ik hoop dat je nu snel opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dat even tussen neus en lippen door.., begrijpen doe ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je een arts naar je zin hebt gevonden en goed dat je weet waar je aan toe bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een huisarts bij wie je kunt meedenken,vind je niet vaak.Dat hij niet afwijzend staat tegenover euthanasie is ook belangrijk.Wij hebben daar samen wel afspraken over,maar van mijn huisarts weet ik het niet. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen