zondag 22 juli 2012

finale

van het wwww
De Tour rijdt  Parijs binnen. Bradley Wiggins in het geel, en een massasprint op de meet. Dit jaar nog de Vuelta en de Olympische Spelen.  De spelen zal ik niet integraal gaan bekijken, veel sporten doen me niet zoveel. En het is zomer, dus een beetje meer erop uit en de tuin in, is geen slecht idee, als het weer inderdaad aardig is. Het oor spartelt nog steeds, vooral omdat ik een hoop medicatie niet verdraag, zodat er niet zoveel effectiefs overblijft.  Het is een kwestie van de lange adem dus. Ik snoep van de wilde perzikken  en de kersen die ik kocht, drink een lekker bakkie verse kruidenthee en heb het leven lief.

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig heb jij lange adem en geniet al ademend.Ik kreeg vanmiddag een paar wilde perziken. Heb ze in het dorp nog niet gezien. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat spartelende oor is wel heel vervelend voor je maar het klinkt nogal grappig. Als er iets onbeweeglijks aan een lichaam zit...Het laat weer eens prima zien met hoeveel humor en optimisme je in het leven staat. Trouwens, dat laatste zinnetje kan er ook wat van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En je had gelijk. Wiggins is de kampioen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch hoe jij inderdaad in het leven staat!
    de bloemetjes (je weet wel van het bloemenzaad;)
    worden niet blauw maar wit met een mooi paars randje
    erin..raar maar waar !
    Maar ik vind ze ook mooi hoor...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen