vrijdag 13 juli 2012

Alpen

van het www
De heren renners zijn sinds een paar dagen de Alpen onveilig aan het maken. Mijn favoriet Wiggins rijdt in het geel en de Nederlanders vallen als vliegen, echt en er zijn er dus heel wat afgestapt. Geen grote Nederlandse verwachtingen meer, maar dat Bradley Wiggins lijkt te gaan winnen, als hij stand weet te houden, straks komen ook de Pyreneeën nog, doet me goed. Ik hou van mensen die heel wat hebben meegemaakt. Hij verloor jong zijn  vader, ook een renner, die geheel aan lager wal was beland. Toen hij begon met wielrennen deed hij dat vooral op de baan en won alles wat er te winnen was. Helaas, bleek hij de alcoholische genen van pa-lief geërfd te hebben dus toen hij alle titels had, viel hij in een groot gat gevuld met drank. Hij is geheelonthouder geworden, getrouwd, kinderen en vond een nieuwe uitdaging in het wegrennen. Het is een ouwe rock and roller, die scooters en gitaren verzamelt. Zo'n levensverhaal spreekt mij aan en dus gun ik hem die gele trui zeer.
Ondertussen stoei ik met mijn tablet en leer erg veel.  Regen of niet, ik vermaak me wel. Nu dat oor nog een beetje opkalefateren.....

4 opmerkingen:

  1. Ik geloof idd niet dat jij je snel zult vervelen. Kost dat tablet trouwens geen vermogen aan internet/bellen? Wij hebben verhalen gehoord van mensen die hierop leegliepen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bellen doe ik niet, en internetten gaat via de wifi (via de modem)in huis, dus geen extra kosten, lift mee op mijn bestaande internetabonnement.

      Verwijderen
  2. Volg de tour niet maar ga nu toch anders kijken naar jouw favoriet als hij langskomt in het nieuws.
    Hoop dat je snel opknapt en veel stoeiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n speeltje zou je de regen doen vergeten. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen