donderdag 28 juni 2012

zweven

van het www
Nog even zweef ik na, de blijde boodschap van gister is een kadootje, al had ik het zelf precies zo aangevoeld als het blijkt te zijn, maar ik ga uit van mijn menselijke eigenschap als falen, dus het is enorm prettig als je bevestiging krijgt van wat je intuitief en verstandelijk al wist.
Omdat ik soms vragen krijg over mijn medische voorgeschiedenis, heb ik een pagina gemaakt met een een  kort  persoonlijk medisch overzicht ( the ugly truth genoemd). Ik wil het er niet steeds over hebben, want dan blijf je zo hangen in het slachtofferschap, als je niet oppast en dat ben ik absoluut niet. Vandaag dus nog even een beetje rondzweven, lijkt me niet verkeerd.

5 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch ook weer lekker praktisch! Maar gelijk heb je. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, nog even een beetje van het zweverige en dan zo praktisch blijven,
    Dat je maar dagelijks goed nieuws mag ontvangen
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je goede gevoel. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen