dinsdag 12 juni 2012

tassentic

Al jaren heb ik een zwak voor tassen. Nieuw koop ik weinig en dan nog in het goedkope segment of de uitverkoop, maar tweedehands, ja dat is moeilijker te weerstaan. Bij de brand, nu bijna drie jaar terug, waren vele tassen beschadigd en anderen niet rookluchtvrij te krijgen, dus heb ik er velen weggedaan. Maar er zijn via de achterdeur wel weer een paar binnengeslopen. Een poosje terug vond ik bij de kringloop dit exemplaar;
Er zaten dus een soort zitkleedje bij, twee fleshouders en een apart toilettasje, bovendien stikte de tas van de vakken en vakjes. En dat voor 2,50! Meegenomen natuurlijk. Nou ik moest wel lachen toen mijn hulp meteen zei; dat is een luiertas. O, vandaar die flessenhouders en het zitkleedje is een verschoonkleed, hihi. Ik heb hem een poosje als handtas gebruikt maar voor de zomer is hij bestempeld tot picnicktas. Ach voor dat prijsje ben ik niet bekocht, toch?

5 opmerkingen:

  1. Hihi... grappig. Maar 't is en blijft een mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Wist ik veel, heb geen kinderen of kleinkinderen dus had zo'n tas nooit eerder gezien, maar ze zijn praktisch! Heerlijk om een grote rit met de scoot te maken en lunch enzo mee!

      Verwijderen
  3. En dan moet je ook gaan picknicken hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, dat is echt grappig! Maar een handige tas is gewoon een handige tas. Ook al was ie voor iets anders bedoeld.

    BeantwoordenVerwijderen