vrijdag 29 juni 2012

Pauze

Met de werkzaamheden in de tuin is even een pauze genomen. Dinsdag erg moe, woensdag gespannen en bij de bel en telefoon moeten blijven, gisteren heet en zweverig en nu vandaag een beetje een soort kater. Er komt veel moeheid uit. Onbewust was ik toch meer gespannen voor de bloeduitslag dan ik zelf wist. Het is natuurlijk duidelijk dat als de stollings-oprisping tumorgerelateerd was geweest, het er niet goed uit had gezien en ik ben ook maar een mens. Ik weet dat mijn intuïtie goed is , maar onfeilbaar, nee dat durf ik niet te beweren.
Morgen begint de Tour de France, dan is er weer een hoop te bekijken en ik vermaak me sowieso wel. Maar eerst even rust om lijf en geest weer te herpakken.

8 opmerkingen:

  1. Wel logisch hoor, toch even ontladen! Fijn dat het goed was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte. Geef jezelf de ruimte en tijd.
    groetjes, Grenouille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De opluchting doet vaak de spanning pas voelen. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed om even pauze te nemen, om bij te komen. Ik kan me voorstellen dat die psychologische spanning er ook in hakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij weet als geen ander hoe je naar je lichaam moet luisteren. Sterkte en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Luister naar je lichaam, ook nu.....goed dat je pauze neemt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rust goed uit meis, en geniet ze bij de Tour!
    Liefs met een dikke knuffel van mij!

    BeantwoordenVerwijderen