vrijdag 8 juni 2012

koopfuik

Na het bezemen van het huis met de hulp samen, besloot ik om eens naar de ACTION te gaan. Die ligt hier in een koopcentrum met vooral meubel- en doe-het-zelf zaken buiten de binnenstad.
van het www
De wind is stevig vandaag en gelukkig kan ik constateren dat deze scoot veel betere wegligging heeft en niet bij elke hobbel of windstoot het gevoel geeft dat ie elk moment kan kantelen. Wat is dat veel ontspannender rijden! Waarom naar ACTION? Ik was er al heel lang niet meer geweest en had echt een paar dingen nodig. Daar heb ik het ook bij gelaten. Het trekt me steeds minder om voor allerlei troep te kiezen, het huis is vol genoeg en ik heb weinig echt nodig.
Wel een paar kinderdingetjes gekocht om weg te geven (stoepkrijt bv), prettig om wat in huis te hebben voor verjaardagen of andere gelegenheden. Maar het is fijn om te weten dat ik niet meer in die val loop van de goedkope winkels.

7 opmerkingen:

  1. Aha, geef maar toe. Die krijtjes zijn stiekem voor jezelf. Jij gaat alles oranje kleuren vanavond. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las even bij. Dat boek ga ik reserveren. En de voetbal is zo commercieel,dat de wedstrijd van zaterdag hier niet te ontvangen is. Geen wereldomroep met radio verslag. Dus de mannen gaan via een duitse zender kijken.Fijn,dat je zo geniet van je ritten. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je lekker kunt waaien met je scoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat die scoot het zo goed doet!
    Stoepkrijt vind ik ook een geweldig iets..
    Ideaal voor een leuk speelmoment..
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Harde wind vandaag inderdaad. Fijn dat de scoot goed bevalt! Ik kom zelf ook steeds minder bij de action, alleen nog voor stofzuigerzakken en dan neem ik gelijk 4 pakken mee. Ik mis de winkel ook niet dus heb ik het blijkbaar niet nodig. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig dat je zo blij bent met je scoot. Idd een harde wind vandaag.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super dat de scoot het doet en windbestendig is!
    Tja de action, de laatste keer dat ik er was werd ik letterlijk naar van de geur die er hing (veel plastic) en ik kom er eigenlijk nooit meer, te veel prikkels....

    BeantwoordenVerwijderen