woensdag 27 juni 2012

HOERA !!!!!

Vandaag verstuurde ik deze mail aan vrienden en ik plaats hem hier ook, want het vertelt het belangrijkste nieuws van vandaag.

Lieve Mensen,


Voor zover jullie niet wisten wat het laatste nieuws was;
Bij een routinecontrole van de oncoloog werd een zeer afwijkende stollingswaarde gevonden, hetgeen heer dokter erg verontrustte, omdat dit kon wijzen op een aktieve tumorachtig gedoe ergens in mijn  lijf. Een uitzaaiing is nog steeds logisch in mijn prognose, dus hij schreef meteen vrij stevig bloedonderzoek voor, waar ik vandaag de uitslag van kreeg.
De waarden zijn zich aan het normaliseren, dus weer een storm in een glas water.
Het is de tweede keer dat mijn stolling van de rit raakte, en de eerste keer was na een prednisolonkuurtje en nu heb ik in het voorjaar een inhaler met corticosteroïden gehad, dus kennelijk heb ik een zware auto-immuunreaktie op bijnierschorshormonen. Dit vermoedde ik zelf al en mijn instinct zei dit ook.  Daarom heb ik me er niet al te druk over gemaakt en het niet aan iedereen verteld, wilde niet teveel in de slechte mogelijkheden gaan zitten. Gelukkig had ik dus gelijk en hoeft er niets ondernomen te worden, al houden ze het voorlopig nog wel in de gaten.  Toch een opluchting om bevestigd te krijgen wat voor mij al de meest logische oorzaak leek te zijn.
Voor iedereen die heeft meegeleefd, dank en voor degenen die het niet wisten, nu mogen jullie de vlag helpen uitsteken!!
Liefs van mij, de onverslaanbare!

15 opmerkingen:

  1. Allé, dat is heel positief nieuws hé. Ik 'ken' je voorgeschiedenis wel niet maar aangezien je een routinecontrole had bij de oncoloog kan ik me voorstellen dat je wel ongerust was.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat er niks bijzonders is verder!
    Ondanks dat je je niet teveel zorgen maakte zal het zeker een opluchting zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn voor je, hier sta ik te zwaaien met die vlag, zie je me!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Auguri zeggen we hier. Heel, heel fijn zo'n uitslag. Ook fantastisch dat je je eigen lichaam en reacties op de toegediende 'paardemiddelen' zo goed kent. Blijf lekker zweven vandaag. Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, wat fijn voor je zeg! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, dat is vast een opluchting voor je. Gefeliciteerd met dit fijne nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super!! Wat een goed nieuws.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk zeg, hier wordt ook even flink gezwaaid met de vlag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super nieuws. Wij vlaggen met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als dat nu geen geweldig nieuws is!!! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch nieuws! Hier hangt ook de vlag buiten ;)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, wat fijn dat het maar een storm in een glas water was. Lijkt me wel heftig zo'n stormpie. Ik neem maar een glaasje op je!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat moet dat toch heftig geweest zijn voor jou. Ik ben zo blij dat het goed nieuws is wat je te horen hebt gekregen.
    Nu maar weer even ontspannen. pfff.
    Groetjes, grenouille

    BeantwoordenVerwijderen