woensdag 13 juni 2012

Harengril

War kan een vrouw veranderlijk zijn; liet ik het groeien, keek ik in de spiegel gister na het wassen en zag de lange (stuk over de schouder) natte slierten en dacht opeens; eraf!!
van het www'zoiets dus.
Vanmorgen reed ik door de stad langs mijn vertrouwde kapper en besloot meteen een afspraak te maken en kon ook na een uurtje al terecht. Dus nu komt het tot net onder mijn oren.... lekker luchtig en een stuk makkelijker
Een korte bob. Wassen, kam en borstel erdoor, klaar.

8 opmerkingen:

  1. Oh lekker zeg, zo´n korte frisse bob!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had een tijd geleden precies hetzelfde! Zeker door het vele liggen was het een grote klittenboel geworden, dus voor mij ook een korte bob, nooit meer werk aan , heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen dat je het ineens zat was. Maar hoe houdt een bob zich bij harde wind? Waait alles dan nog voor je ogen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon een diadeem in of een klikklakje.

      Verwijderen
  4. Niets veranderlijker dan...
    Lekker zo'n kort 'fris' koppie
    gret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet het net zo uit als op de foto? Inderdaad leuk en fris. En lekker snel gebeurd, inderdaad. Moet je eens op mijn blog kijken wat ik deze week al voor drama's heb doorstaan met mijn haar...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is iets korter zelfs. Gelukkig doe ik niet aan kleuren, dus jouw drama is me bespaard gebleven. Misschien had je het tot en met de wedstrijd zo kunnen laten.......

      Verwijderen
  6. Haha je lijkt mij wel. Vijf jaar laten groeien, tot net boven de ellebogen en dan ineens: nee, bevalt me toch niet. Eraf! Haha!

    Ik hoop dat je tevreden bent en stiekem zou ik wel een foto willen zien maar ik denk niet dat het gaat gebeuren. rijke fantasie gebruiken dan maar. :)

    BeantwoordenVerwijderen