dinsdag 5 juni 2012

Bedazzeld

Nu de echte rit gemaakt; de hele kanoroute; heen via dijk, duinen Julianadorp en terug de kanoroute en Nieuw Den Helder. Geen enkel probleem met de scoot, dus ik ben bevrijd van het slechte scootsyndroom.


Onderweg natuurlijk opperst genot vooral van de bloeiende rietorchissen, die sinds vrijdag al duidelijk massaler staan te bloeien. Ook de bermen zijn een feest om te zien, met steeds meer bloeiende klaprozen, reseda, koekoeksbloemen, silene's, slangenkruid, klavers en ratelaars.  Ik kan niet beschrijven hoeveel plezier en genot ik beleef aan zo'n rit. Het was nog wat te koud, maar wel een zonnetje en met handschoenen en een extra warme poncho over mijn jas, goed te doen.
Mensen, als ik ooit dood moet, dan mag het voor mij onderweg op deze route, dat als laatste voor ogen hebben dat is ultiem.

9 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk voor je. Blijf nog maar even leven. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt wel of er een wilde bloemenmengsel is uitgestrooid daar, wat mooi om te zien.
    Fijn dat deze scoot wel goed rijdt, nu inderdaad nog een paar graden warmer en dan is het helemaal genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi al die bloemen!
    Kan me wel voorstellen dat je daarvan geniet.
    Fijn dat de scoot goed bevalt verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig al die bloemen, als je goed om je heen kijkt zijn er zoveel mooie dingen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoera voor de scootmobiel, het genieten kan weer beginnen! Fijn voor je. En die foto's zien er schitterend uit, daar wil ik ook wel kassiewijle gaan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, en dan die mooie foto's ervan,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hèhè, blij dat je vertrouwen in de scoot hebt. Het zou ook weleens mogen ondertussen. Prachtig, al die wilde bloemen. De klaprozen zijn ook zo mooi.
    Ik zie je in gedachten met een big smile en ruikende neus op het karretje crossen....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig heb je nu een goede scoot! Wat een prachtige foto's. Ik kan mij voorstellen dat je geniet.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fijn dat je weer kunt genieten van de natuur, ik wens je veel scootplezier zonder motorpecht.

    BeantwoordenVerwijderen