zaterdag 16 juni 2012

Alfabet

In mij zit een bibliothecaresse/archivaris. Het liefst wil ik alles in huis alfabetisch categoriseren en bij sommige dingen gebeurt dat ook. De kruidenpotjes staan op alfabet, de boeken per categorie alfabetisch en nu dus ook mijn homeopathische middelen, aromaflesjes en oliën. Voorzien van een alfabetstickertje op hun deksel/dop in ladeindeelbakjes keurig soort bij soort. Echt een karweitje voor een regenachtig dagje en dat was het gistermorgen. Wegens bezoek kwam ik niet aan bloggen toe (dankje Emie, het gaat me best goed) maar vandaag duik ik ws de zon in en wordt  misschien de tuin weer een stukje opgeruimder. Als het  wat opdroogt tenminste. Anders kan ik in het verstopt gezeten schuurtje wat opruimen. Want daar staan en liggen nog wat dingen die na de brand in veiligheid waren gebracht en verder potten, binnen en buiten potten en mandjes en tuinspullen en rotzooi. Maar dat is een groot project, dat ik alleen per kwartiertje kan doen, anders veel te vermoeiend en waar laat je de troep dan weer die weg moet........
Maar de weekendkrant lokt vooral...........

4 opmerkingen:

  1. Grappig, wij zijn ook van die alfabetfreaks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit over nagedacht. Ik catalogiseer meer op onderwerp.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Vlasje,
    Ik kreeg een ‘blogaward’ en moet hem ook weer doorgeven. Ik heb jouw blog met negen anderen ‘genomineerd’ op m’n blog. Als je het leuk vindt … prima, als je het niks vindt, ook prima en sorry dat ik je er mee lastig val.
    Groet,
    Angelika

    http://ontdekkingvangroningen.blogspot.nl/2012/06/award-krijgen-en-weer-doorgeven.html

    BeantwoordenVerwijderen