vrijdag 11 mei 2012

The voice

van het www
Omdat de geluiden die ik zelf produceer niet echt voor de finale van The Voice of Holland in aanmerking komen, luister ik liever naar mooie stemmen zoals in VPROJazzLive-radio van gisteren. Een prachtig programma,over de muziek van de door mij zo geliefde Robert Wyatt.
Wat heerlijk dat je tegenwoordig zulke fijne programma's, die meestal in de nacht worden uitgezonden, gewoon via de pc kunt terugluisteren http://vprojazzlive.radio6.nl/.
Samensteller Aad van Nieuwkerk, een bekend liefhebber van deze muziekstroming, heeft mij met de uitzending heel blij gemaakt. Op de link is ook nog een aantal andere  programma's terug te luisteren waarin Robert Wyatt (vroeger Soft Machine), de man met de droevigste stem,  de hoofdrol speelt. Hij blijft mij ontroeren.

2 opmerkingen:

  1. Jij hebt een brede muzikale smaak he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor de link!

    Heel bijzonder, ik vind niet alles goed van hem, maar hij is wel heel interessant.
    Het allerallermooiste van hem vind ik Masters of the field in de film 'Traveling Birds'.
    Wat je zegt, inderdaad, hij blijft ontroeren!

    Groet,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen