donderdag 10 mei 2012

stil

van het www
Het is hier in huis ongewoon stil. Normaal  klets ik nog wel eens tegen de katten die ook tegen mij aan mauwen. Hele verhalen, over enge vreemde katten, spannende vogeltjes en brutale muizen. Mijn conversatie is meer, van; Ja hoor, kom maar, Nee, afblijven? Nee, niet achter elkaar aanjagen, Ja ik kom de brokken bijvullen. Enfin niet van hoog niveau, maar wel gezellig. Toen ik vanmorgen opstond, klonk de ochtend hoestbui al vreemd en al snel merkte ik dat ik alleen maar schor gekras en gepiep voortbreng. De stembanden hebben het begeven onder al het hoest en snuitgeweld. Het werd pas lastig toen een vriendin opbelde en eerst totaal niet begreep wat er aan de andere kant aan de hand was.........
Maar aangezien ik verder geen noodzaak tot praten heb, is het gewoon prettig stil.

9 opmerkingen:

  1. Oeps, das niet zo leuk. Zijn de katten erg van slag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, da's naar. Heb je al eens weegbree-tinctuur geprobeerd? Helpt o.a bij bronchitis, maar dat weet je vast al lang ;-) En een lekker vliertheetje, maar goed het is niet zomaar over hè? Sterkte er mee joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geluk voor ons lezers, dat het bloggen gewoon door kan gaan. Dan word je toch gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lijkt me dat vreemd,als er ineens geen geluid uit je keel komt.Reageren je katten ook op gehum? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan is een telefoon wel een lastig instrument om mee te communiceren, als je je stem kwijt bent! Maar stilte is heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen