dinsdag 15 mei 2012

schoon

van het www
Vanmorgen was mijn hulp er weer. Ik moet even de loftrompet steken, want ze is heel geweldig. Ze is hier al een jaar of 6 en kent mijn huis als haar broekzak. Niet alleen helpt ze met het huishouden, de klussen die te zwaar voor mij zijn, vooral, maar ze denkt ook mee en neemt stilzwijgend dingen van me over, als ze ziet dat ik niet fit of erg moe ben. We kleppen gezellig, maar er komt ook veel uit vooral haar handen. Nergens hoef ik me zorgen over te maken, want het marcheert gewoon. Als ik me goed genoeg voel, doe ik meer, en neem duidelijk mijn eigen taakjes op me,. maar ik hoef me niet schuldig te voelen als ik dat niet kan, want zij neemt het vanzelfsprekend over. Wat een weelde!!

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè, iemand die zo goed aanvoelt wat jij nodig hebt. Inderdaad, wát een weelde. Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop,dat jij die hulp nog lang mag houden.Wat een heerlijk gevoel,als het vanzelf gaat. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk. Ook goed hoe jij haar waardeert.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om te lezen dat je blij bent met je hulp, 'k zou wel graag eens willen dat sommige van m'n aangetrouwde familie zo op de hulp reageerden!;-)
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn voor je! Zo iemand die je zoveel werk uit
    handen neemt en begrijpt wat en wanneer je wat nodig
    hebt!
    Hopelijk kan je haar nog heel lang houden!
    Het is je van harte gegund!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker joh! Kan ze effe bij mij langskomen? Het is net of er hier een bom is ontploft (gevuld met hondenharen, vieze vaat en was en peuterspeelgoed)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je zo'n goede hulp getroffen hebt , geniet ervan want dat mag.
    Dag, Ariane

    BeantwoordenVerwijderen