vrijdag 25 mei 2012

Popperdepop

Dit weekend komt de Giro d'Italia ten einde, morgen is het luilak en start het Pinkpop geweld los.
Kortom ik vermaak me uitstekend, dat is gegarandeerd.
Volgend weekend is het Dag van de Muziek op zaterdag in Den Helder, de hele dag door de hele binnenstad gratis allerhande soorten muziek.
En a.s. donderdag, is mij toegezegd, komt de andere scoot. Pas na een mail, een telefoontje en nog een mail, waarin ik wederom mijn beklag deed,  kwam een zich zeer verontschuldigende heer aan de telefoon, die toegaf dat de communicatie van het bedrijf zeer te wensen overlaat en dat de zaak nu echt definitief goed geregeld gaat worden. Het is een aardige feuilleton geworden en het woord einde heb ik nog niet geschreven.
Maar laten we goede moed houden........

3 opmerkingen:

  1. Jij gaat een goed weekend tegemoet.Pinkpop vanuit je luie stoel klinkt ook goed.Ik hoor straks de belevenissen van de buurjongen weer.Vorig jaar was hij even op tv. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk voor de Pinkpoppers dat het zo'n prachtig weekend wordt. Geniet lekker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig vooruitzicht. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen