zondag 20 mei 2012

lekker

van het www
Deze periode staat bol van de voorzomerpleziertjes. Bloeiende bermen, fluitende vogels, en aardbeien en asperges en tuinboontjes en meer heerlijke seizoensdingen in de winkel.
Gister at ik bij buurtjes met o.a. sla uit eigen tuin en een appelrabarbertaart van eigen teelt, mmm. En het was erg gezellig, het zijn m,ensen waar je nooit op visite bent, maar er gewoon bent.
Vandaag werp ik mij op asperges met boter en ei en veel verse kruiden van eigen eigen teelt.
Ik ben er dol op, deze tijd en de verse groentes en fruit van het seizoen.

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er lekker uit Vlas! Eet smakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt heerlijk!Er is zoveel lekkers en er komt nog meer aan. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eet smakelijk!!
    Bij ons in Limburg haal je natuurlijk de beste, maar ik vind er niks aan. En da's vloeken in de kerk hier in Limburg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen