donderdag 31 mei 2012

EINDELIJK

Hij is er, de nieuwe scoot. !!!! Een blauwe en ik heb er een klein proefritje op gemaakt en dat voelde heel oké. Toch durf ik nog niet te juichen, want pas na enkele grotere ritten kan ik hem echt beoordelen.. En gezien de recente ervaringen  met deze firma, is het niet meer dan normaal om nog even het vertrouwen niet te hebben.
Jammer genoeg regent het vandaag pijpenstelen dus heb ik het bij een klein ritje gelaten, maar mijn hart springt al weer een beetje op.  Nu  wachten op beter weer om on the road te gaan.
De reflexzone behandeling van gister heeft een behoorlijke boost aan het reinigend systeem gegeven, meestal voel ik me daarna geweldig.
Nu even genieten van het idee dat ik eindelijk een andere en hopelijk betrouwbare scoot heb.

10 opmerkingen:

  1. Nou, hopelijk rijdt deze beter. Ik wens je alvast heel veel plezierige ritjes toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de scoot er nu is. Veel plezier ermee, hopelijk kan je er nu weer 'n poos tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik duim met je mee, gun het je zo !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!Veel plezier op je ritten. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. veel plezier ermee. Geniet van de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij ziet er solide uit. Ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er goed uit, hoop dat je hier veul plezier aan hebt! En voor vandaag een beetje beter weer om een tocht te maken,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk voor je! Nu kun je er weer op uit!

    BeantwoordenVerwijderen