maandag 7 mei 2012

De zon is terug

En niet alleen weer zonneschijn,  er is heel voorzichtig sprake van hogere temperaturen. Vorige jaar hadden we een geweldige voorzomer, maar de zomer zelf was niet veel, misschien gebeurt het nu omgekeerd.
Het zou lekker zijn, nu ik weer wat opknap en eerstdaags een betere scoot voor de deur heb, om weer tochtjes te kunnen maken. Ook de tuin kan heel wat werk gebruiken.
Het is heerlijk om weer gewoon te kunnen eten en drinken, dus genieten van voorjaarsgroenten en fruit, verse kruiden en allerhande goodies uit de voorraad.
van het www
Vriendin B. stuurde een lief Flow-schriftje om me te troosten en  de buurvrouw bracht een lekker kippensoepje.
.De Giro d Ítalia is begonnen, dus elke dag mooie sport te zien, met een knuffelkat op schoot en een pot thee bij de hand, is dat toch een verwennerij!
Ach het komt echt weer goed, al lijkt het soms even of je het niet meer trekt

5 opmerkingen:

  1. Het gaat alweer iets beter gelukkig. Geniet van de mooie en leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een veerkracht heb je, geweldig.Dit gaat voor jou een heel mooie zomer worden met al die sportevenementen. Maar vooral met heel veel zonneschijn. Dat voel ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat de soep nooit zo heet wordt gegeten als hij wordt opgediend blijkt vaak pas achteraf hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede berichten.Vooral,dat je weer iets binnen krijgt. Gewoon iedere dag iets beter. Groeten IZerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook blij met de optimistischer weervoorspellingen. Het is nota bene mei, maar 's ochtends heb ik nog geregeld ijskoude vingers als ik de kinderen naar school breng!

    BeantwoordenVerwijderen