dinsdag 1 mei 2012

Community

Er waren een paar winterwortelen en uien in de bijkeuken een eigen community begonnen met vele vrienden meteen. Die maar naar de composthoop verbannen en die hoek goed schoongemaakt, dat ruikt meteen frisser. Ik inspecteer dat geregeld, maar dit was me ontglipt, omdat het bovenste er nog prima uitzag.   Nou, ja, de wormen hebben er nog een lekker hapje aan.
van het www, wordt het deze?
Verder waste mijn hulp oa de ramen die nogal grijs zagen na het weer van het weekend. Ik deed boodschappen en leverde medisch afval (diabetes) in bij de apotheek . Er kwam een telefoontje dat er morgen een andere scoot ter beoordeling wordt langsgebracht en ik heb al op de site gekeken en de nu leverbare nieuwere modellen lijken al een verbetering. Ze zijn nu heel meewerkend en zelfs überbeleefd, ik ben dus erg benieuwd.

6 opmerkingen:

  1. Misschien heb jij die scootmensen wel bewuster in hun omgang met clienten gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik, maar ik vrees dat pas als je een hoop lawaai maakt er zo wordt gereageerd.

      Verwijderen
  2. 'k Ben ook heul benieuwd, je verdient iiig een goeie scoot!
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, de wormen zullen je wel dankbaar zijn.
    Hopelijk wordt het wat met die scoot, zou mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend Vlasje! (Ik zal eens kijken waar mijn broer op rijdt, gedoneerd door de gemeente).

    BeantwoordenVerwijderen